Friday, October 5, 2012

Saya Sayang Semuanya. Kemarin, Hari ini, Esok dan Seterusnya

Allah sayaang... Hidup saya sungguh indaaaaaah... Mempunyai keluarga dan saudara yang alhamdulillah lengkap, mempunyai kawan yang baiiiiik sama saya..  Mempunyai lingkungan yang baiiiiik... Mempunyai guru, pengajar yang mengerti saya...

Allah sayang... Terima kasih telah memberi saya cahaya.. Sinar... Mereka malaikat yang Kau berikan untukku, mereka tangan yang membantuku, mereka hati yang mengerti aku, mereka Allah... Merekaaa... Keluarga, saudara, teman, guru dan lingkungan yang terbaiik yang Kau anugerahkan...

Allah sayaaang.... :')

Kangen sama Abah
Kangen sama Bunda
Kangen sama mbak Dita
Kangen sama adek Abdahu
Kangen sama semuaaa....

Sayang sama Abah
Sayang sama Bunda
Sayang sama mbak Dita
Sayang sama adek Abdahu
Sayang sama semuaaa....

Sayang Semuanyaa. Kemarin, hari ini, esok dan seterusnya :')

Ps : Ditulis saat air mengalir dari ujung mata, ditulis dari hati yang terlalu keras untuk menjalani hari yang baru... Ikhlas. Bismillaah!!

0 comments:

Post a Comment

 

Write Your Memories Template by Ipietoon Cute Blog Design